Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

Webáruház Üzemeltetői adatok
Cégnév: Budapest River Cruise Kft.
Székhely: 4531 Nyírpazony, Rákóczi u 33.
Adószám: 27867093-1-15
Cégjegyzék szám: 15-09-090075
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Nyilvántartja a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: info@vacsorahajo.hu
Telefonos elérhetőség: +36301392084

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A vacsorahajo.hu webáruházban megjelenített szolgáltatások online rendelhetők meg. A szolgáltatás igénybevétele a szolgáltatás helyén történik meg a vásárló által kiválasztott időpontban.
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók:
– Hajózás
– Hajózási Kiegészítők
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban (HUF) értendők.

Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

A megrendelések feldolgozása
A megrendelések ellenőrzése 0-24 órában történik, a vásárláshoz tartozó foglalások jóváhagyása nem azonna idejű, általában a rendelési időt követő 12 órán belül jóváhagyásra kerülnek. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt szolgáltatásokhoz elérhető jegy opciókat szükséges kiválasztani, majd időpontot megjelölni annak teljesítésére. Ezt követően kosárhoz adás történik. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza az „oldal újratöltése” gombot a böngészőjében.
3. Pénztár oldalon történik a Személyes adatok megadása
5. Fizetési metódus kiválasztása, Paypal vagy átutalás, esetleg Barion Payment Zrt által biztosított bankkártyás fizetés választható.
5. Megrendelés gombra kattintva véglegesíti a vásárlást
7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

A megrendelt fizikai termék (utalványok) 
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikus úton küldjük.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre, bankkártyával történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a “megrendelem” gomb lenyomása után átkerül a Stripe biztonságos banki fizetés oldalára, ahol megadhatja kártyája adatait.

Online fizetés bankkártyával/ átutalással – Interneten keresztüli fizetés

A vacsorahajo.hu webáruházban a Paypal, Stripe által biztosított biztonságos fizetési rendszerén keresztül vásárolhat már meglévő fiókjával esetlegesen bankkártya adatainak megadásával új fiókot hozhat létre. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg: a webáruház kizárólag a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg Öntől. A fizetési tranzakcióhoz szükséges adatatok Ön és Paypal SSL vagy Stripe titkosítással ellátott fizető oldalán adhatja meg. Ezekről az adatokról a webáruház sem a fizetés során, sem később nem értesül, azokat kizárólag a Paypal és a Stripe kezeli, és a számlakezelő, kártyakibocsátó bankon kívül nem osztja meg harmadik féllel. A webáruház kizárólag a tranzakció sikerességéről vagy sikertelenségéről értesül, s erről tájékoztatja a vásárlót is.

A Paypal fizetés folyamata
A vacsorahajo.hu webáruház oldalán kiválasztja a szolgáltatást, melynek összegét Paypal fizetéssel kívánja teljesíteni. Ekkor a „Megrendelem” gomb lenyomása után át lesz irányítva a Paypal titkosított oldalára. A Paypal titkosított felületén a fiók vagy kártyaadatok megadása után, a fizetés gombbal jóváhagyja a tranzakciót. A fizetést követően a Paypal oldal visszairányítja a vacsorahajo.hu webáruházba, és a vásárlásáról visszaigazolást kap. A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakció-azonosítót. A sikeres tranzakciót követően Paypal számláját megterheljük az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a Paypal fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, illetve bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

A Stripe fizetés folyamata
A vacsorahajo.hu webáruház oldalán kiválasztja a szolgáltatást, melynek összegét Barion fizetéssel kívánja teljesíteni. Ekkor a „Megrendelem” gomb lenyomása után át lesz irányítva a Stripe titkosított oldalára. A Stipe titkosított felületén a fiók vagy kártyaadatok megadása után, a fizetés gombbal jóváhagyja a tranzakciót. A fizetést követően a Stripe oldal visszairányítja a vacsorahajo.hu webáruházba, és a vásárlásáról visszaigazolást kap. A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakció-azonosítót. A sikeres tranzakciót követően bankszámláját megterheljük az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a Stripe fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, illetve bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Közvetlen Banki átutalás

Közvetlen banki átutalás során  a vásárlás során megrendelt szolgáltatás értékét és annak azonosító számát ( rendelési szám) szükséges megadni a vásárló saját bankjának internetes felületén, ahhogy, hogy a szolgáltatás díja beérkezzen a Budapest River Cruise Kft, OTP Banknál vezetett számlaszámára.  Amint beérkezik a rendelési összeg ezt követően a vacsorahajo.hu oldal adminisztrátorai azt manuálisan ellenőrzik, majd hagyják jóvá az összeg beérkezését követő 12 órán belül. Az utalással teljesített foglalásokat nem áll módunkban 24 órán túl foglalva tartani, amennyiben annak díja nem érkezik be.

Elállás joga/ Foglalás lemondási feltételek
A megrendelt szolgáltatás lemondása nem jár díjkötelezettséggel abban az esetben, ha a kiválasztott szolgáltatási időpont napja előtt minimum 72 órával írásban jelzése kerül. Ebben az esetben a megrendelt szolgáltatás díjának 100 % visszatérítésre kerül. Amennyiben a szolgáltatás lemondása 72 órán belül érkezik ügyfélszolgálatunkra, úgy a szolgáltatás díja bánatpénznek minősül és nem tudjuk visszafizetni.

A megrendelt programra vonatkozóan a program napját megelőző napig van lehetőség a kiválasztott időpont megváltoztatására, legkésőbb a program kezdete előtt 24 órával, melynek nincs különbözeti díja.

Utalvány hosszabbítás

Amennyiben weboldalunkon vásárolt utalványa van, amelyet  a vásárlás napjától számított 1 éven belül nem tudott felhasználni, úgy lehetőséget biztosítunk külön díj ellenében annak hosszabbítására. A hosszabbítás az eredeti utalvány értékének 50 %-os díjának megfizetésével lehetséges.

Hajózásra vonatkozó Szerződési Feltételek
A vacsorahajo.hu felületen elérhető hajózási szolgáltatások tényleges teljesítését a harmadik fél végzi, így a szolgáltató interneten elérhető és publikált utazásra, hajózásra vonatkozó feltételei az érvényesek és irányadóak. További információk: https://silver-line.hu/hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

Csoportos lemondási feltételek

10 vagy annál nagyobb létszámmal rendelkező csoportok esetén az alábbi visszatérítési szabályzat érvényes, online és offline megrendelések, tehát emailben, telefonon egyeztett foglalások esetén is.

Amennyiben számla, díjbekérő, előlegszámla kiállításra került, annak díja beérkezett hozzánk a programot megelőzően, úgy lemondás esetén az alábbi visszatérítési feltételeket tudjuk biztosítani:

A Budapest River Cruise Kft., mint online viszonteladó partnere a Silverline Cruises Kft.-nek ügyfelei részére bizonylatot állít ki, majd az Otp Banknál, Stripe vagy Paypal által biztosított online fizetési csatornák egyikén vezetett virtuális számláján tárolja a beérkezett szolgáltatások díjait, utólag számol el a program szerverzőjével. Ebből fakadóan, a visszatérítés és a ülőhelyek foglalása kapcsán az alábbi visszatérítés érvényes cégünknél történő megrendelés esetén:

  • 30 nappal a program foglalása előtti lemondás esetén 5 % lemondási díj kerül levonásra + tranzakciós költségek a vásárlót, megrendelőt terhelik. Külföldi valutával történő fizetés esetén, az abból fakadó deviza különbözetekért cégünk felelőséget nem vállal, visszatéríteni kizárólag a hozzánk beérkezett Ft-os összeget tudjuk a levont díjakkal kalkulálva.
  • 30 napon belüli lemondás esetén 20 % lemondási díj kerül levonásra + tranzakciós költségek a vásárlót, megrendelőt terhelik. Külföldi valutával történő fizetés esetén, az abból fakadó deviza különbözetekért cégünk felelőséget nem vállal, visszatéríteni kizárólag a hozzánk beérkezett Ft-os összeget tudjuk a levont díjakkal kalkulálva.
  • 14 napon belüli lemondás esetén 50 % lemondási díj kerül levonásra + tranzakciós költségek a vásárlót, megrendelőt terhelik. Külföldi valutával történő fizetés esetén, az abból fakadó deviza különbözetekért cégünk felelőséget nem vállal, visszatéríteni kizárólag a hozzánk beérkezett Ft-os összeget tudjuk a levont díjakkal kalkulálva.
  • 72 órán belüli csoportos lemondás esetén nem áll módunkban csoportok részére visszatéríteni a program díját.

Kivételt képez ez alól

Rendkívüli események, mint pl.

  • repülőjáratok menetrendjének módosítása
  • határzárak
  • világjárványok általi korlátozásokból fakadó váratlan problémák ( Hiányos tájékozódás, beutazási feltételekkel kapcsolatos informálódásból adódó utazási akadályok nem tartoznak ide)
  • súlyos megbetegedés
  • családi csoportok esetén érvényes lemondási ok, súlyos baleset, egyéb családon belüli veszteség, haláleset.